głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
woohoo.x3 Jesteś mięciusia jak wielka gąska. Każdy może być zajebisty.. Ale ja i moi przyjaciele to już przegięliśmy ! .. Cześć jestem Darek. Piję od 20 lat. Przyszedłem

woohoo.x3

woohoo.x3.moblo.pl
Jesteś mięciusia jak wielka gąska.
Jesteś mięciusia jak wielka gąska. teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

Jesteś mięciusia jak wielka gąska.

Każdy może być zajebisty.. Ale ja... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

Każdy może być zajebisty.. Ale ja i moi przyjaciele to już przegięliśmy ! ..

Cześć  jestem Darek. Piję od 20... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

Cześć, jestem Darek. Piję od 20 lat. Przyszedłem tutaj, bo podobno rozwiązujecie problemy związane z alkoholem. - Oczywiście. Powiedz nam, jak Ci pomóc? - Brakuje mi 1,50 zł.

Na ławce w parku siedzi staruszek i... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

Na ławce w parku siedzi staruszek i strasznie płacze. Podchodzi do niego przechodzień i zapytuje: - Dlaczego płaczesz? - Synu mam 88 lat, dwa tygodnie temu ożeniłem się z najseksowniejszą laską w okolicy, ma 22 lata, 90/60/90, super gotuje, kochamy się kiedy chcę, wieczorem mi czyta... - No to o co chodzi? - Nie pamiętam gdzie mieszkam!

  mamo  daj kase .   codziennie... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

- mamo, daj kase . - codziennie wołasz. policz sobie ile ja wydam na Ciebie w ciągu miesiąca. - oj tam, oj tam. po co chciałaś mieć dzieci? - chciałam dzieci, nie pasożyty. ;d

Mój Ojciec chciał iść na... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

Mój Ojciec chciał iść na wywiadówkę. coś długo go nie ma... Aaa ! Zapomniałam. pojechał do carefour-a po siekierę . xd

Każdy przedmiot w szkole kojarzy mi... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

Każdy przedmiot w szkole kojarzy mi się z nim: Na historii wspominam wszystkie wspólne chwile, Na geografii zastanawiam się gdzie się teraz znajdujesz, na matematyce liczę procentowe prawdopodobieństwo że znów będziemy razem, na biologii studiuję każdy element twojego ciała, na fizyce liczę jak szybko muszę iść by na ciebie wpaść, Na językach obcych uczę się twojego imienia w każdym możliwym języku...moje życie całe jest wypełnione tobą i co nadal uważasz że mi przejdzie miłość do ciebie?

faceci nie przyznają się tak łatwo... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

faceci nie przyznają się tak łatwo, że kochają, nie chcą być słabi, a miłość to słabość.

znów leżałam zwinięta na łóżku... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

znów leżałam zwinięta na łóżku i gapiłam się w okno . - chcesz czegoś ? - zapytała przyjaciółka , przytulając mnie do siebie . - .. żeby tu był . - szepnęłam przez łzy .

ence pence   wypierdalaj . teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

ence pence , wypierdalaj .

''Siema typie. Mówię fajny z Ciebie... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

''Siema typie. Mówię fajny z Ciebie ziomek, taki kurde jesteś słodki, no i ładny, no nie powiem. '' \ magdooosia .

Mała istotka przykuca na schodkach... teksty

woohoo.x3 dodano: 15 grudnia 2011

Mała istotka przykuca na schodkach, Myśli o Panu co skradł jej serce. Szepce, że straszna jest z niej idiotka, I patrzy na świeżo pocięte ręcę. Choć tak jej bliski, to tak daleki, Nie odwzajemnia on jej miłości, Jej ciało zdrowe – lecz umysł kaleki, Bo myśl o śmierci w jej głowie gości. Szpeci urodę błyskiem żyletki, Krwią swoją pisząc Twe inicjały, Uszkadza zdrowie biorąc tabletki, By choć przez chwilę zapomnieć dały. Jak wyjść zwycięsko z tej walki? Kto powie? Bo serce długo tak nie wytrzyma... Wygra jej myśl o wcześniejszym grobie, I przegra swoje życie dziewczyna...

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV